niedziela, 3 lipca 2011

3072011♥

Tak, tak nie ja pierwsza nie ostatnia narzekam na pogodę, ale ludzie! Jest gorzej niż źle :/ 
Nie dość, że wieje, pada to jeszcze Zimno przez duże Z !
Jakby ktoś dziś na mnie popatrzył i zobaczył co mam  na sobie to by pomyślał, że to początek jesieni, a nie lata...
Do tego leniwa niedziela, na chwilę obecną ranking pożytecznych rzeczy: sernik na zimno z jagodami i zakupy w tesco-na tyle dziś mnie stać :D
Ale do rzeczy! Dziś pokażę wam strój w którym paradowała jeszcze jak było ciepło, a nawet gorąco :)
Sukienkę, którą mam na sobie jest przerobiona ze spódnicy, zostało mi jeszcze połowę tego materiału i zapewne się nie zmarnuje :)





sukienka-diy
pasek-h&m
torebka-oriflame
bransoletki-sh,szafa.pl

                                                                                                  pannaem

2 komentarze:

  1. jaka Ty jesteś śliczna <3 świetny blog:) będę zaglądać:) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    OdpowiedzUsuń