środa, 29 lutego 2012

Shoulda...

    W planach na dziś nie było "robienie" wpisu :) Ale po wczorajszej rozmowie telefonicznej z moją siostrą, która tonem mówiącym za siebie "mogłabyś częściej wrzucać coś na bloga..." Postanowiłam, że zmobilizuję się dziś i to przysłowiowe "coś" wrzucę :)  
Zdjęcia były robione jakiś czas temu, ale nie za bardzo mi przypadły, więc "rzuciłam" je w kąt.
Po małej przeróbce dziś zostaną "opublikowane" ;) Kilka słów co mam na sobie, sweterek-sh+diy, legginsy-vila, kolczyk-pepco, pierścionek-allegro.pl, a na deser Marleito :*
 Ach i Pozdrawiam siostrę :D :*


















                                                                     pannaem

26 komentarzy:

  1. haha ostatnie zdjecie z pieskiem wymiata!:))

    uwielbiam kolczyki piórka a wszczególnosci długie no i te twoje legginsy! Cudne:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia. (;

    w jakim programie nakładasz te efekty.? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci pięknie w różowych ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna szminka :) psiaka masz uroczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Słodki piesio :) Podoba mi się ta mała torebeczka :) Ładny kolor szminki :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę świetny prosty dzienny zestaw skórzane legginsy + tunika a`la bluza mistrzem świata są ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia , ładną torebkę widzę za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spaniel? Najlepszy pies świata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię taki luźny styl ;))i chociaż widać tylko fragment butów, to już wiem, że są w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje zdjęcia, ale o tym już wiesz:* a Merlin jest przeuroczy ;)

    zapraszam do siebie http://agnieszkatutajniemieszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia ,a i psiak jest rozczulający. Pozdrawiam ! I dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog ;) Obserwuję i zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sesja i słodki psiak:)
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia sa wspaniałe!!!! Piórko i różowa pomadka- to jest to!!!:):*

    pozdrawiam!!:):*:*:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    Zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne zdjęcia! zapraszam do mnie na nową notkę! :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pierścionek:) I słodki psiak;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia ! dziękuję za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń