piątek, 18 października 2013

18102013



        Z racji tego, że dziś mam więcej czasu niż zwykle postanowiłam dodać wpis , który miał się pojawiać co miesiąc, ale niestety nie udało mi się tego dokonać. Do rzeczy, pierwszy tego typu post pojawił się pod koniec sierpnia jeśli macie ochotę  zobaczyć jakie zdjęcia dodałam i co napisałam to zapraszam TU .
 Natomiast dziś zdjęcia z przeciągu najbliższych miesięcy, tylko jedno dużo starsze , miłego oglądania :)

 
Nowa dekoracja parapetu :)

     
   Najnowsze zamówienie z Home&You Online


    Wspomnienie ciepłych Dni...



    oraz, każdego weekendu w sierpniu gdzie odwiedzałam Stolicę ...

 
 Spędzając czas z siostrą, popijając ulubioną kawę...


    Najnowsze dzieło GCCC zapraszamy do zakupu :)


  Ulubione zapachy


Pamiątkowe zdjęcie z Wesela brata


Bransoletki, które ostatnio noszę najczęściej ...


 oraz pomadki i balsam do ust  - ulubieńcy tego miesiąca :)



   "Cień Wiatru"  do przeczytania , "Wydział spraw zamkniętych" powoli zbliżam się do końca :)


  Nowości w mojej szafie


  Najsmaczniejsza na lato :)


    Neonowa z Zawieszką  jeszcze dostępna zapraszam TU


       Sierpień 2012



    A tak ustawiam się do zdjęcia  ;)

11 komentarzy:

  1. swietny mix! genialne bizu <3

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Cień wiatru" jest na liście książek, które musze przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia cudowne jak zawsze ;)
    Takie mixy zawsze pozwalają dowiedzieć się więcej o osobach które prowadzą bloga ;)
    Popiera inicjatywę ;)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam na mojego nowego bloga http://nursing-mission.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny snap, bransoletka z popeanymi czachami super!

    OdpowiedzUsuń