piątek, 10 sierpnia 2018

S t y l i z a c j a z a 65 zł i 24 gr


                       W tym roku, lato nas rozpieszcza z czego bardzo się cieszę, gdyż mogę tworzyć stylizację, które najbardziej lubię. Moim małym wyzwaniem jest stworzyć całą, stylizację złotówkową. Jak  na razie bezskutecznie, ale się nie poddaję. Koszt dzisiejszej to 65 zł i 24 gr.
                         Lumpeksowe zdobycze to kapelusz i spodnie Levi's, za każdą rzecz zapłaciłam 1 zł . Kolczyki, który szły do mnie nie całe dwa miesiąc, ale warto było czekać, są śliczne - 8,25 zł zamówione oczywiście na Aliexpress. Top kupiłam w Bershka na wyprzedaży za 15 zł , natomiast buty marki Vices, które są dostępne w internetowych sklepach, kupiłam w sklepie Masha u mnie w miasteczku koszt 39.99 zł


kapelusz  SH
top  BERSHKA
spodnie LEVI'S (SH)
kolczyki ALIEXPRESS
buty VICES (MASHA)
bransoletka BY DZIUBEKA 








5 komentarzy: