niedziela, 28 lipca 2019

D R O G E R I A I N T E R N E T O W A O L M E D



               Na Drogerię internetową OLMED wpadłam całkiem przypadkiem, szukając gdzie najtaniej w sklepach internetowych, znajdę kosmetyki marki Yope. Po przeanalizowaniu kilku internetowych drogerii OLMED okazał się najbardziej korzystny dla mojego portfela. Więc moje zamówienia, były dość regularne, polubiłyśmy się! 
Dlatego bardzo się cieszę, że własnie z Tą Drogerią - zaczęła się moja, mała współpraca. 
Otrzymałam - letnią przesyłkę, w której znalazłam Spray ochronny dla całej rodziny marki BIODERMA.
produkty do makijażu, jednej z moich ulubionych firm CATRICE i dużo próbek w fajnej pojemności.
Dlatego jeśli szukacie, swoich ulubionych kosmetyków w dobrej cenie, zachęcam do odwiedzenia internetowej drogerii OLMED



3 komentarze: