piątek, 23 września 2011

23092011♥

Kilka słów na dobry początek , słonko! i żeby z nami zostało jak najdłużej :D
Jutro po południu wyjeżdżam i nie będzie mnie na pewno 10 dni lub więcej, więc już dziś się z Wami żegnam ,gdyż znając moją organizację jutro nie znajdę chwili, żeby się "odezwać" :)
Kochani trzymajcie za mnie kciuki bardzo mocno! Jak wrócę opiszę co, gdzie, i jak , buziaki :*
Jeśli chodzi o dzisiejsze zestawienie to nic nadzwyczajnego, zwykła przerobiona kamizelka, koszulowa bluzka założona inaczej niż zwykle ( postaram się stworzyć wpis na ten temat) do tego spodnie w kolorze "brudna czerń" i oficerki, które odkryłam na nowo :)




A na koniec moja piórkowa kolekcja, którą zamierzam cały czas powiększać
I ♥ U!



♥pannaem

15 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjecia:) swietnie wygladasz:)
    zapraszam do nas
    www.fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska kamizelka <3Serdecznie zapraszam do czytania mojej gazety www.white--weasel.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam dżinsowe kamizelki <3


    drawinggpin.blogspot.com
    zapraszam na bloga lub do sklepu:
    drawingpin-shop.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie przypinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh I love your denim vest!

    xxx
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kamizelka! Nie ma to jak pożądny dżins! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne fotki!
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się biżuteria z piórami.

    OdpowiedzUsuń
  9. to prawie tyle co ja:) a ile lat temu miałaś operację ?

    OdpowiedzUsuń