piątek, 1 lutego 2013

Luty




      Patrząc dziś w kalendarz  trochę się przestraszyłam, dlaczego? Dlatego, że ten czas tak szybko płynie i niestety nikt nie wymyślił "specyfiku" by go zatrzymać... Cały czas mimo wszystko jest jeszcze początek Roku, a ja mam coraz więcej "rozkminek" czy ten rok przyniesie jakieś zmiany?Może nawet wielkie zmiany? Czy wydarzy się coś czego się zupełnie nie spodziewam? Wiele pytań, lecz odpowiedzi brak! Pod koniec roku się okaże :) Mimo wszystko małe zmiany już są. Spełniło się jedno z moich marzeń, oraz zostałam ciocią bobasa mojej przyjaciółki, a na drugiego czekamy do września :)
   Co do wpisu to typowy mix moich zdjęć, w poprzednim, zasypałam Was masą zdjęć z instagramu, tym razem z aparatu! Miłego oglądania :)


















23 komentarze:

  1. jakie boksie kolory- megggaaaa
    czekam na lato
    pozdrawiam kochana:*
    ♥♥♥♥♥♥♥♥
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  2. great post :) nice weekend!!Visit http://urbanfashionstylee.blogspot.mx and check my new post!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix, super ta bluza czarna z napisem i ćwiekami. skąd ona?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fotki:) psiak cudny:) jaki one mają wzruszające spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejna porcja mega fajnych fotek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia;) ciekawe propozycje na lato!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te Twoje mixy zdjęc!:)) Gratulacje zostania ciocią:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mixy zdjęć, a te w twoim wykonaniu wyjątkowo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne jest to 1 zdjęcie :) Dodaje do obserwowanych, żeby częściej zagladać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kawa, kawa i jeszcze raz kawa! ;d
    ja też dziś się przeraziłam, nawet nie wiem, gdzie uciekł mi cały miesiąc..

    OdpowiedzUsuń
  11. Luty a sie o lecie marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio czas leci jeszcze szybciej niż zwykle

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie zdjęcia są super, ale pierwsze najlepsze! Mniam!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja ciee psiunia to masz przepięknego! ciekawa fotorelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pochwal sie coś tam w stradi kupiła ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. No masakra ! Ja wczoraj dopiero się zorientowałam, że w tym tygodniu juz tłusty czwartek ! A za tydzień ostatki !

    świetny mix zdjęciowy :)

    OdpowiedzUsuń