wtorek, 26 września 2017

Czarno - biało z dodatkiem różu


      Pisząc poprzedni post, sądziłam że jest on ostatnim z letnią stylizacją . Jakie było moje zdziwienie, gdy przeglądając folder nazwany "16 sierpień " ujrzałam, właśnie te zdjęcia .
   Ale do rzeczy, zacznę od pięknych butów upolowanych na wyprzedaży w zalando.pl za 80,70 zł (marka to Lost Ink ) . Sprawdzając wczoraj czy są jeszcze dostępne wyskoczyła mi cena ( również po przecenie) 204 zł . Czyli był to prawdziwy łup, a takie lubię najbardziej. Bluzka również z przeceny , ale ze sklepu n którego otwarcie w Polsce czekałam od dawna czyli Forever 21 bluzka ma delikatne prążki i bardzo modne w tym sezonie "bufiaste" zakończenie rękawów .Gorsetowy pasek z Sinsay oraz spodnie z lumpeksu idealne na ciepłe dni i również wpisały się w trendy minionego (niestety ) już lata .
   Dodatki:
kolczyki Mango (answear)
zegarek Avon
okulary Masha 




Zoom na buciki <3 A jeśli lubicie takie zdjęcia , zapraszam na mój instagram @pannaem


8 komentarzy: