niedziela, 3 września 2017

Ostatnie "podrygi" lata oraz moja miłość do kropek.


                 Jakiś czas temu przeglądając stronę pinterest.com, zauważyłam śliczną dziewczynę w przepięknej, czerwonej sukience w białe kropki, zapragnęłam mieć taką samą. Niestety wymarzona sukienka przekroczyła mój budżet trzykrotnie . Dlatego postanowiłam, że na kolejnej wizycie w lumpeksie skupię się na poszukiwaniu choć trochę podobnej do tej z pinterest. Poszukiwania nie były długie, wchodząc do pierwszego SH , zauważyłam z daleko czerwień plus białe kropki, co prawda krój i wielkość kropeczek się nie zgadza, ale to mi w ogóle nie przeszkadza. Jak dla mnie to jedna z najlepszych perełek tego sezonu, za zawrotną cenę 3 złotych .Tak własnie oto, narodziła się moja miłość do kropek <3


kapelusz, okulary H&M / pasek, torebka, SH / buty CONVERSE / zegarek DANIEL WELLINGTON / bransoletka HOUSE / pierścionki BORN PRETTY CAMAIEU







14 komentarzy:

  1. Your complete outfit is extremely cute!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest po prostu przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka i sesja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest boska, uwielbiam groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz przepięknie w tej sukience;) cudowne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lato odchodzi, aż się łezka w oku kręci. Fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the details babe

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  8. w ogóle się nie dziwię tej miłości, bo sukienka jest przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja akurat za kropkami nie przepadam. :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! I just found your blog and I love it :) I hope you'll have an amazing week!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń