środa, 29 listopada 2017

Ed Sheeran - Photograph (Felix Jaehn Remix)







okulary H&M / bluza, spodnie STRADIVARIUS / kurtka VINTED / buty TRUFFLE / torebka CENTRUM CHIŃSKIE / pierścionki BORN PRETTY / kolczyki GAMISS






                               WYNIKI !!!

Kochani, bardzo wiele z Was nie spełniło wszystkich warunków :-(
Dlatego, jeśli zależy Wam na wzięciu udziału w losowaniu czytajcie dokładnie warunki :)

Pani Agacie gratuluję i czekam na kontakt, na Facebok-u lub Instagram-ie <3



12 komentarzy:

  1. Przepiekne zdjecia <3 Lubie ta piosenkę

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja jest bardzo w moim stylu. Na Tobie wszystko wygląda genialnie ;)
    http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twój look, w spodniach jestem zakocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ajj, ale pokochałam ten look! Wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze ze tez rzadko tu bywasz hahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolczyki i torebka ! :) ogólnie cała stylizacja mi się podoba ale kolczyki i torebka od razu przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń