czwartek, 16 listopada 2017

Zamówienie z Rosegal


Trzy tygodnie oczekiwań i paczka prosto z Chin u mnie.
    Zamówienie ze sklepu ROSEGAL z którego po raz drugi mogłam sobie coś wybrać w ramach współpracy. Pierwszą rzeczą jest sztuczna biżuteria w kolorze złotym z ozdobnym, bardzo modnym motywem księżyca. KLIK . Druga rzecz to torebka, której szukałam od dawna, co prawda zależało mi na czarnej, ale niestety nigdzie już nie było, więc zamówiłam szarą ze złotym piórkiem KLIK .I na koniec sweter z choker-em w przepięknym kolorze. Mógłby być ciut mniejszy, ale że ja lubię oversize, to nie przeszkadza, aż tak bardzo. KLIK





15 komentarzy:

  1. Kochana, piękne rzeczy! 💓 naszyjnik cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. NICE BAG!

    See you on my new blog...
    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne rzeczy :) świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. everything you ordered from rosegal is really pretty! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta torebka...i naszyjnik też piękny!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się sweterek sama nie dawno znalazłam podobny w sh ! ale równie bardzo spodobały mi się kolczyki które zestawiłaś z tym sweterkiem! są przepiękne ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zamówienie! Mam podobny sweterek ;) Torebka strasznie mi się podoba <3
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny naszyjnik i torebka.

    OdpowiedzUsuń