środa, 21 marca 2018

Wiosenne stylizacje z RoseGal



   Choć za oknem pada śnieg, ja przygotowałam wiosenne propozycję stylizacji ze sklepu ROSEGAL
    Może uda się przywołać ciepłe dni Tymi zestawami, trzymam za to mocno kciuki, a Was zapraszam do oglądania i jestem bardzo ciekawa, który zestaw wybrałybyście dla siebie ?


                KLIK                                                           KLIK                       KLIK



         KLIK                        KLIK                              KLIK



        KLIK                            KLIK                                    KLIK





                                           KLIK

9 komentarzy:

  1. Bardzo fascynujące elementy i rozwiązania. Ja teraz tutaj zakupiłam kilka produktów, które mają mi pomóc w stworzeniu cudnej kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawy, te sukienki bardzo dla mnie się bardzo podobają. Sama ostatnio się skusiłam na podobne sukienki z ZOiO. Teraz wiem jakie elementy z nimi można połączyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta sukieneczka, taka dziewczęca💙

    OdpowiedzUsuń
  4. super sukienki, klik :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze trio w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń