niedziela, 8 kwietnia 2018

Blancreme - My Love Shop.pl

             


            Każda z Nas lubi gdy skóra jest odpowiednio nawilżona, pięknie pachnie, kosmetyk jest wydajny, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, i jego skład jest naturalny a opakowanie luksusowe, takie po które z przyjemnością sięgamy . 
    Własnie takimi kosmetykami są peeling i krem do ciała Francuskiej marki  Blancreme dostępne w sklepie My Love Shop  które miałam wielką przyjemność testować. Zacznę od tego , że wszystkie produkty, wyżej wymienionej marki są w przepięknych szklanych opakowaniach, które nie tylko pięknie wyglądają na toaletce lub w łazience, ale również można je wykorzystać na wiele różnych sposobów gdy skończymy używać dany produkt ( ja już mam kilka pomysłów i na pewno się nimi podzielę) i co ważne są ekologiczne. 





      Polecę go każdej osobie, która kocha truskawki tak, jak ja !  Przepięknie pachnie musem truskawkowym, nie jest gruboziarnisty, więc nie ściera nam mocno skóry, ziarenka są  odpowiedniej grubości dzięki czemu śmiało możemy go używać kilka razy w tygodniu. Po zastosowaniu produktu , skóra już jest fanie nawilżona, a zapach czuć w całej łazience. 









         Jeśli ktoś z Was lubi, kocha lub uwielbia jogurt truskawkowy , to ten krem jest własnie dla niego . Pomijam fakt, że pachnie PRZEPIĘKNIE!  jak jogurt truskawkowy i taką samą ma konsystencję, jest to coś WSPANIAŁEGO!  Przyznam szczerze, nie jestem fanką balsamowania, ale odkąd  mam ten produkt jest to dla mnie przyjemność, a nie obowiązek. I powiem Wam w tajemnicy, że nie używam go tylko jako balsamu, ale stoi u mnie na biurku i używam go również kilka razy dziennie jako kremu do rąk . 


       Co sądzicie o produktach w słoiczkach ( ja uwielbiam) ? 
Miałyście już styczność z tą marką ? Jeśli tak, jakie są Wasze wrażenia ?

 Zachęcam do odwiedzania strony My Love Shop właśnie trwa świetne promocja , PRZY ZAKUPIE 175 ml kremu lub peelingu  40 ml kremu lub peelingu otrzymacie GRATIS !!!




11 komentarzy: