niedziela, 4 listopada 2018

L U M P E K S O W Y L O O K III




                    Jesień w tym roku nas rozpieszcza, nie mamy co narzekać. Początek listopada, a my poubierani jak w pierwszy dzień wiosny.
                    Stylizacja w jesiennych kolorach, które UWIELBIAM !
                    Długi płaszcz, kupiłam jakoś na początku wakacji w lumpeksie za złotówkę, oddałam do pralni i jest jak nowy, wisiał w szafie i czekał na swój debiut. Jest bardzo dobrze skrojony i ładnie się układa. Sukienka w paski marki New Look również złotówkowy zakup. Kolejna rzecz z SH to beret, który często pojawia się w moich stylizacjach jest to 100% wełny , koszt 2 zł , a mam go dzięki mojej kochanej Klaudii, która upolowała go dla mnie w lumpeksie w Łodzi .Ostatnia lumpeksowa perełka to buty Nike - koszt 14 zł. Bardzo je lubię między innymi za to, że wystarczy je wrzucić do pralki i są jak nowe.
      Dodatki, to wygrana w konkursie na instagramie marki Renee, torebka w pięknym odcieniu brązu. Zmieniłam w niej pasek, ponieważ zależało mi, aby torebka była na wysokości talii. Okulary kupiłam na wyprzedaży w New Look za 13 zł lub 11 zł dokładnie nie pamiętam. Choker z muszelek Kauri, zamówiłam na Aliexpress ( 3,52 zł ) Kolczyki i naszyjnik TU .






11 komentarzy:

  1. chciałabym nie być kurduplem i wyglądać dobrze w takich płaszczach 🙄

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale świetnie wyglądasz, :D Nie no takie lumpeksowe looki to ja rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cute dress. Have a great weekend.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  5. This camel trench is so cool. Perfect casual outfit!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega sukienka :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/babyonlinewholesale-w-poszukiwaniu.html

    OdpowiedzUsuń