środa, 21 listopada 2018

Sukienka H&M z kolekcji Conscious za złotówkę



             Letnia sukienka w jesiennym wydaniu ? Czemu nie, ja bardzo lubię takie połączenia. A jeśli do tego są to perełki z lumpeksu lubię jeszcze bardziej. Do jednej z najlepszych lumpeksowych perełek w mojej szafie, zdecydowanie mogę zaliczyć marynarkę w pepitkę, która pasuje do WIELU  stylizacji, kosztowała złotówkę ( jeśli jesteście ciekawi innych stylizacji z tą marynarką zapraszam TU i TU ) .
             Sukienka w stylu boho H&M z kolekcji Conscious kupiłam w lumpeksie na początku wakacji za złotówkę. Dopełnieniem stylizacji są "ciężkie" czarne buty marki Truffle , które mam już kilka lat, a wymieniłam je na Vinted oraz panterkowa torebka, która również pochodzi z SH, ale internetowego .
     





okulary, naszyjnik z muszelek ALIEXPRESS
sukienka H&M (SH)
marynarka SH
buty TRUFFLE
torebka TU
zegarek DANIEL WELLINGTON
kolczyki naszyjnik TU

6 komentarzy:

  1. cool purse.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czad! Podoba mi się klimat zdjęć i.stylizacja. Super Ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz kochana, świetny look. Sukienka jest prześliczna, marynarka świetnie do niej pasuje. Wydaje mi się, że widziałam podobny żakiet na ZOiO. Świetnie pasuje do tej sukienki i butów. Żałuje że sama nie kupiłam tej sukienki :p wyglądasz genialnie, pozdrawiam cieplutko kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój klimat zdjęć !

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna jestes i jeszcze ten klimacik na zdjeciach <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń