niedziela, 8 maja 2011

Rodzinny wypad

Nareszcie doszliśmy do porozumienia co do prezentu na komunię dla mojej chrześnicy .Zostało nam tylko wykonanie planu, który dziś rano udało  nam się doprowadzić do końca :)
Rano całą rodzinka, wybraliśmy się na zakupy, prezent dla Alicji bardzo mi sie podoba i z chęcią sama bym go przygarnęła :D
Korzystając z okazji, odwiedziłam kilka sklepów i sama sobie kupiłam kilka drobiazgów:
Naszyjnik-river island, zauroczyły mnie zawieszki :)


koszula, gumki do włosów,pasek, lakiery-h&m

 Vichy purete thermale(w niewiarygodnie niskiej cenie :D )
Pomadka-inglot (własnie takiego koloru szukałam)

Prezent dla Ali (niech zostanie tajemnica) :)
Po udanych zakupach  poszliśmy na pyszne lody :)




I dzisiejsza Ja ;)







Kolorowych  :*
♥pannaem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz