czwartek, 16 czerwca 2011

15062011♥

Wczorajszy strój dnia,
Moja ukochana ramoneska jest już zemną rok, i na prawdę rzadko się z nią rozstaje , może to brzmi dziwnie, ale tak właśnie jest :) Jak ją ujrzałam pierwszy raz od razu wiedziałam , że musi być moja :)
Co do bluzeczki znalazłam u mamy w szafie , ma z 10 jak nie więcej lat, i sprawuję się fantastycznie jeśli można to tak nazwać :D
Szorty również swoje lata mają ,ich pierwotny stan wyglądał właśnie tak :






































Po małej przeróbce wyszły jak na zdjęciach poniżej :)
Jeśli chodzi o sandałki-rzymianki kupiłam niecały rok temu w river island, miłość od pierwszego wejrzenia :) 
Kapelusz -tesco dział dziecięcy, biżuteria to różne różności ,torebeczka-musztardowa z frędzelkami :)




















































kapelusz-tesco
ramoneska-reserved
bluzka-?
szorty-big star+diy
rzymianki-river island
torebka-dunnes stores
biżu-prezent, yr, stragan nad morzem




 ♥pannaem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz