poniedziałek, 12 marca 2012

they like it slow

     Gdzie ta wiosna? Hop! Hop! wiosno gdzie jesteś? 
     Mimo tego, że ani widu, ani słychu o panience, mój dzisiejszy zestaw jest typowo wiosenny :D 
   Koszula-mgiełka upolowana w sh, spódnica od siostry (na sprzedaż), pepcowy kolczyk, pierścionki z gazety Bravo :D i ostatni zakup z c&a.
  A na koniec Marley puszcza oczko ;)







koszula-sh
spódnica-atmosphere (sprzedam)
kolczyk-pepco
pierścionki-bravo, c&a








                                                                          pannaem

28 komentarzy:

  1. No właśnie, ja ponawiam pytanie - może jak my dwie zapytamy, to wiosna Nas usłyszy GDZIE JESTEŚ WIOSNO?! :D Oooj, taka świetna mgiełka z sh - kradnę Ci ją, świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygladasz i slodki piesio:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka i kolczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaaki słodki piesio :D i super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawie;) piękna koszula

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziutki ten piesek :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest i śliczny piesek:) koszula boska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna jest ta mgiełka ;) widzę, że ja wyszłam na zewnątrz, a Ty weszłaś do środka :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimatyczne, nietuzinkowe zdjęcie! Fajnie tu...:)
    Buziaki,
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy Psiak :) i ma bardzo fajne imie to po Bobie Marleyu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega koszula:) I piesek kochany:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna biżuteria ;) i piesek słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piesek AAAAA ! <3

    fajny kolczyk ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć , ciekawy blog ;). bardzo mi się podoba Twoja stylizacja ;).

    jak masz ochotę zapraszam do mnie . buziaki . Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. wiosna się z nami bawi w kota i myszkę, ale trzymam ją za słowo. niech nie odpuszcza.

    fajna rockowa stylizacja.

    a piesek! och!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne pierścionki!Ahh! Ten z serduszkami! <3

    www.pepperosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy zestaw - ta koszula jest przesliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  19. koszula i kolczyk są niesamowite! super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na mojego nowego Bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne wygladasz a te buty co migają na dole są takie boskie i cudowne patrze na nie chyba juz kilka minut są twoje? czekam na odpiedz są takie cudowne<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh szkoda bo juz chciałam pytac gdzie mozna dorwać takie cuda<3

    OdpowiedzUsuń