wtorek, 22 października 2013

„Lepiej by zraniła Cię prawda, niż pocieszyło kłamstwo...”



    Tak jak zapowiadałam dwa posty wcześniej kilka słów na temat mojej ulubionej książki , a mianowicie Chłopiec z Latawcem - Khaled Hosseini.  Piękna książka opowiadająca między innymi o przyjaźni dwóch chłopców wciągnęła mnie od pierwszych stron.Jest to książka z której cytat (w tytule) stał się moim mottem.
    Książkę czytałam już bardzo dawno temu i wspominałam o niej na blogu już nie raz, dziś piszę o niej dlatego, że jest to moja ULUBIONA książka, którą zamierzam znów przeczytać i jest ona na mojej najbardziej lubianych numerem jeden :)


 Czapka, torebka oraz buty ostatnio towarzysza mi w każdej stylizacji, nareszcie udało mi się skompletować to czego od dawna szukałam i brakowało w mojej szafie. Teraz jestem nastawiona na poszukiwanie czarnej bluzy z kapturem idealnej, jak na razie  ciężko mi idzie ze znalezieniem odpowiedniej, ale nie poddaję się!
  Czapka- glitter/Kurtka-reserved/legginsy,bluzka-stradivarius/buty-allegro/torba-new look/naszyjnik-tally weijl









7 komentarzy:

  1. Kusisz tą książką, wiesz może czy jest też zatem film taki?
    mam w tym roku pracę maturalną, i wybrałam temat adaptacja ilmowa na podstawie utworu literackiego,
    polecasz coś? mam mnsótwo do wyboru, "Chłopiec w pasiastej piżamie" "Trzy metry nad niebem" czy też .. "Sekretne okno"
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo mi się spodobał wzór taki jak na spodniach :) Fajnie wyglądasz! Zapraszam na nowy, jesienno-kotny post ;> Pozdrawiam serdecznie i liczę na odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli tylko znajdę czas, na pewno sięgnę po tą książkę ;) Wystarczył jeden cytat żeby mnie przekonać, wydaje mi się, że jest to pozycja, która coś wniesie...
    Odważna stylizacja ;) Super!! Może i ja się skuszę na coś podobego ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tej książki ale wszystko przede mną może będzie kolejną wypożyczoną z biblioteki jak odniosę te co mam;)
    Bardzo podoba mi się Twój zestaw. Chętnie bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam skrzydlaty motyw na naszyjnikach i kolczykach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kreacja bardzo mi się podoba, świetna kurtka pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń