poniedziałek, 19 grudnia 2016

neess - direction for your beauty


Ostatnio miałam przyjemność, rozpakować pudełko pełne dobroci od firmy neess . W którym znalazłam dwa przepiękne lakiery hybrydowe numerki 7520 (kosmiczna odyseja) oraz 7505 (karmelowa tęsknota). Do tego również, top, baza, primer, płyn do przemywania warstwy, dwa brokaty w kolorze srebrnym i bordowym, oraz dwa pilniczki . 
  Jako prezent od firmy dostałam pędzelek do makijażu (idealny do różu) który jest bardzo miękki.
(wszystkie dostępne kolory znajdziecie tu lakiery hybrydowe )






Nie pozostało mi nic innego, jak przetestować nowe kosmetyki. A że sama nie robię paznokci, spakowałam lakiery i pojechałam do bratowej, która zawsze robi mi pazury. Najpierw przemyła paznokcie odtłuszczaczem, który ma piękny , migdałowy zapach, następnie baza z idealnym pędzelkiem ( Ola była nim zachwycona). Oczywiście niebawem Święta więc na paznokciach musiały pojawić się śnieżynki, a żeby piękniej wyglądały , użyłyśmy lakieru kosmiczna odyseja, a na serdeczny palec wybrałyśmy srebrny brokat.
  I jak Wam się podoba efekt końcowy ? Bo mi bardzo!






          Jeśli jesteście ciekawi jakie cuda na paznokciach , tworzy Ola - zapraszam na jej instagram ola_lg

14 komentarzy:

  1. A cóż to za marka... nie znam ! Fajnie poznać coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne! Zazdroszczę, ja nie mogę nosić hybryd :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To współczuję :-( ja nie wyobrażam sobie już życia bez hybryd :D

      Usuń
  3. Nie znam ale wygląda na świetne :O

    zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka paczucha z pewnością masę uśmiechu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mega ciekawa tych hybryd .
    Jeszcze nie miałam z mimi styczności :) kusisz.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dopiero zabieram się za poznanie tych kosmetyków, u Ciebie efekt końcowy wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. REWELACJA!!!!!!! podobają mi się !

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne paznokcie<3 Wesołych Świąt!:*

    OdpowiedzUsuń