środa, 21 lutego 2018

Look z Lumpeksu




          Po dość długiej przerwie ( jeśli chodzi o posty ze stylizacjami), powracam z jednym z moich ulubionych wpisów, czyli "prawie cały look z lumpeksu" . A co najlepsze, dwie z pięciu upolowałam za 1 zł, zgadniecie które ? Zacznę od tego, że ostatnio największą frajdę sprawia mi buszowanie po sh w dniu kiedy wszytko wycenione jest na wyżej wspomnianą złotówkę, kiedyś unikałam tego dnia, a od niedawana tylko na niego czekam . W moim ulubionym lumpeksie, piątek, poniedziałek i wtorek to dni z nową dostawą. Środa wszystko po 50% , a czwartek wszystko po złotówce. Dlaczego o tym piszę, ponieważ chcę Wam opisać historię związaną z marynarką , która gra główną rolę w dzisiejszej stylizacji.
      W poniedziałek udałam się na łowy do sh i znalazłam dwie marynarki w podobny wzór . Pierwszą zapakowałam do koszyka, a nad drugą się zastanawiałam. Stwierdziłam, że biorę tylko jedną, ponieważ za dwie zapłacę ponad 20 zł . Jakie było moje zdziwienie jak w czwartek weszłam do lumpeksu, patrzę , a na wieszaku, samotnie wisi właśnie ta cudna marynarka, bez wahania ją wzięłam i zapłaciłam za nią 1 zł . Czasem warto poczekać i jeśli coś jest Nam przeznaczone to będzie nasze za niższą cenę :D
   Ale to nie koniec złotówkowych zdobyczy, następna rzecz to cudne spodnie w przepięknym kolorze, które znalazła moja mama. Mają bardzo przyjemny materiał i są wygodne. Następne rzeczy kupiłam w dniu dostawy i zaczynając od góry , golf - 14 zł, pasek - 4 zł i buty - 14 zł .
                          Jeśli chodzi o czapkę okulary i torebkę, to moje nowości z jednego z ulubionych Chińskich sklepów czyli ZAFUL, natomiast zegarek zamówiłam na aliexpress. I tu pytanie do Was, planuję zrobić wpis o rzeczach, które tam zamówiłam i które polecam, co o tym sądzicie ?
                          

czapka - TU
okulary - TU
golf - NEXT (SH)
marynarka - (SH)
pasek - H&M (SH)
spodnie - MARKS&SPENCER (SH)
buty - TRUFFLE (SH)
torebka  - TU
zegarek - ALIEXPRESS








24 komentarze:

  1. Cudowna stylizacja! Chcę też wpis o zaful! I ty to potrafisz łupy znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana <3 Wpis z perełkami z Zaful, na pewno będzie ;-)

      Usuń
  2. Świetne zdobycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne wyglądasz :) ja nie chodzę do lumpeksów bo nigdy nie mogę trafić na nic fajnego, ale patrząc na twoją stylizację trochę Ci zazdroszczę i żałuje, że nie odwiedzam lumpów :D
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lumpki to moja miłość, jakiś czas temu wypatrzyłam od dolce futerko :D

    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. awesome blazer

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała stylizacja, wszystko idealnie dopracowane! <3
    www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się zakochałam w ramoneskach od zoio. Gdzie tutaj myślę idealnie by się wpasowało do całości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! I rewelacyjna torebka!

    http://www.simplethingsbyjok.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wyglada całość <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! I to wszystko z lumpeksu? A stylizacja rodem z FashionWeeku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdobycze! Trzeba umieć wyszukiwać takie perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne połączenie kochana!
    Z przyjemnością obserwuję. Brawo za tak wspaniałe stylizacje :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!

    Marynarka podoba mi się bardziej niż podobne, obecnie znajdujące się w sklepach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello,
    i'm new follower of your nice blog, can you follow mine on my blog? follow 4 follow?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę genialna czapeczka, idealnie pasuje do stylizacji!Pozdrawiam i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń