poniedziałek, 12 grudnia 2011

12~12~2011♥

       Bonjour :*
Kochani u mnie pomalutku, do przodu :) Prezenty już prawie ogarnięte, pokój przypomina wystawę świąteczną :D Wczoraj byłam na "konferencji" i odebrałam kalendarz :D nawet dwa :D Było na prawdę bardzo sympatycznie i smaczne przekąski ;) Niestety fotorelacji z wczoraj nie będzie gdyż (nie wiem jak to się stało) nie zabrałam aparatu <załamka> Chyba, że uda mi się zdobyć jakieś zdjęcia od osób trzecich w co wątpię :/ 
    Ale nie ma co "smutać" mam dwa kalendarze :D <radocha> :D
    A co dziś ? Mój zaległy strój -jak jeszcze byłam posiadaczką calutkich czarnych włosków :) 









Marynarka-petite
Futrzak-george
bluzka-top shop
spódnica-top shop
torebka-kappahl
bransoletki-prezent, byilo

pannaem

      

12 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz i masz boską bransoletkę, a kolor paznokci szał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne bransoletki zwłaszcza to zielone jabłuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się Twój styl..

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny strój :) przypominasz mi o prezentach, dzięki ;d bo już mało czasu zostało, a ja wciąż nic nie kupiłam!
    zapraszam na rozdanie świąteczne u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. kołnierzyk z kamizelki z marynarką wygląda genialnie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for your visit on my blog and for your sweet comment, also I like your blog, Now I am happy to be your follower , I hope you will want to follow me.
    I like your style and your outfit
    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous outfit! Love your style. You have an awesome blog.

    poseposhpost.blogspot.com
    Pose Posh Post

    OdpowiedzUsuń
  8. To fajnie :D
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kopertówka!!!
    sympatyczny blog:)
    Obsweruję, pozdrawiam i zapraszam do mnie"
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz! fajnym elementem jest futerko :D

    OdpowiedzUsuń