czwartek, 17 maja 2012

Opptimo - Locate

     " Co innego jest ukryć, co innego przemilczeć."
   
                                        CYCERON


     Ostatnio w radio usłyszałam, że nie ma co narzekać na pogodę bo gdyby się nie zmieniała, to połowa rozmów by się  nie odbyła :d gdyż większość zaczyna się właśnie od pogody :D
 Mam tylko wielka nadzieję, że dzisiejszy stój, który zaprezentuje przywoła słonko na  długi czas :) 
W mojej szafie gnieżdżą się kolorowe, letnie ciuchy, a nie mogę się w nich zaprezentować :(
 Ale jestem dobrej myśli :D

Co mam na sobie? Bluzeczkę kupiona niecały rok temu, spódniczka, to sukienka kupiona ponad dwa lata temu na wesele koleżanki, miała dwa śliczne kremowe kwiatuszki, może niebawem pokażę ją w całości,ale przyznam szczerze nie za bardzo się w niej czuję :)



pierścień-iloko
bransoletki-pamiątki, prezenty
torebka-sh
sukienka-river islan
bluzka-new look
kolczyki-prezent od kochanej siostry mej :d











                                                                                  pannaem

20 komentarzy:

  1. Świetne kolorki i pierścionek <333

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! zestaw bardzo mi się podoba i dodam, że masz rewelacyjny pierścień :) buziolek

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne kolory! :) a kolczyki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz jak kolorowy motylek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę non stop słucham kawałka z tytuły dobry i wciągający ;))) ale i tak przez Ciebie ... tak Ty jesteś winowajcą! Cały czas szperam w dawnych kawałkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki w genialnym połączeniu.:) Biżuteria cudna !

    OdpowiedzUsuń
  7. No co mogę powiedzieć? Poprostu CUDNIE! :) Prze śliczne kolory :D I okulary na które ostatnio choruje... Ale poczekam na wyjazd do H&M, a jeśli nigdzie ich nie znajdę to pozostanie allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw idealny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm.. turkusy !
    świetny blog ! będziemy tu zaglądać częściej ! :)
    pozdrawiamy + obserwujemy .
    our-fabulous-life . :*

    OdpowiedzUsuń
  10. co za świeżość w kolorach, fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, ciekawe połączenie + świetne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna biżuteria i śliczna bluzka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory przepiekne :)

    zapraszam do mnie na ostatnie godziny KONKURSU -> http://chearing-destiny.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. mam słabość do piórkowych kolczyków... <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe święta racja co do pogody :) Bardzo ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za kolory, wow, robisz wrażenie w tym zestawie, pasuje do Ciebie! :) Jest taki lekki i świeży. :) Miałam ten pierścionek, ale był za mały niestety.;-(

    OdpowiedzUsuń