piątek, 4 maja 2012

Volta Cab - What It Feels Like

   Za oknem pada deszcz, mój tata rozpala grilla, znajomi w sweterkach kroją sałatki, a ja postanowiłam wpaść na chwilkę i wrzucić kilka zdjęć z wczoraj gdzie świeciło słonko :)
Dziś odwiedziłam sh w poszukiwaniu "gładkich" bluzek, a wróciłam z pełną reklamówką t-shirt z nadrukami :D








koszulka-h&m
spódnica-diy
pasek-sh
wisior-river island
bransoletki-mix, 
limonkowyszyk





                                                                     pannaem

15 komentarzy:

  1. Boooskie zdjecia
    Pozdrawiam Kosti xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia! I super spódniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódniczka! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd ja znam tą torebkę! :D cieszę się, że ją nosisz! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. i znów genialna spódnica! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódnica! Bardzo wiosenna!
    Zapraszam na nowy post ;*
    Tym razem tylko zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódnica i cudny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładna ta spódnica!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna jest ta spódnica, cudownie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło, że Ci się podoba ;')

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog!
    Bardzo fajnie przerabiasz zdjęcia, można wiedzieć w jakim programie? :)

    OdpowiedzUsuń