niedziela, 15 kwietnia 2018

Stylizacja prawie cała "złotówkowa"



               
        Bardzo chciałam stworzyć stylizację tylko z rzeczy za złotówkę. Niestety nie jest to łatwe zadanie ponieważ znaleźć fajne i dobrym stanie buty w tej cenie to raczej niemożliwe! Ale, nie poddaję się i może, któregoś dnia trafie.
        Dziś stylizacja z beretem w przepięknym kolorze, 100 % wełny koszt 2 zł a znalazła go dla mnie w lumpeksie, moja kochana Klaudia ! Golf marka ASOS - 1 zł, marynarka która często gości w moich stylizacjach 1 zł , pasek znalazłam już bardzo dawno był nowy z metką Primark 1 zł , spodnie w delikatną krateczkę "designed in London" 1 zł , torebka koszyk 1 zł  buty, kupione na wyprzedaży w Zara 19,99 zł
kolczyki Aliexpress 3,63 zł .


beret - SH
golf - ASOS (SH)
pasek- PRIMARK (SH)
marynarka - SH
spodnie - SH
torebka - SH
buty - ZARA
okulary - ZAFUL
kolczyki - ALIEXPRESS







              CZAPKA ?                                                                     BERET?



        Zapraszam Was również na mój INSTAGRAM   PANNAEM





     GRATULUJĘ !!! I CZEKAM NA WIADOMOŚĆ !

15 komentarzy:

  1. Nie dla mnie ale Tobie pasuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam stylizacje w takim klimacie;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo klimatyczne zdjęcia i fajna stylizacja, super się na całość patrzy :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopasowanie koloru beretu z materiałowymi spodniami jest całkiem fajne (nigdy tak wcześniej nie próbowałam ;)) Bardzo lubię to, że uderzyłaś w styl tzw. paryżanki (w właśnie pierwszym Vougue był przecież ten artykuł!). Kocham skomponowanie gładkiego, jednolitego golfu - dalej zdarzają sie zimiejsze dni i czasem go "przepraszam" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool Sunglasses.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the look

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmieniłabym tylko buty, reszta BOMBA! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykonana w świetnym klimacie :)
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja paryska :-) ja nie lubię takich klimatów, ale wygląda to nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja, jeszcze za taki koszt...

    OdpowiedzUsuń