sobota, 28 kwietnia 2018

Nowości z Rosegal



         Tym razem z Rosegal wybrałam dwie rzeczy, które będą mi potrzebne w najbliższym czasie . Pierwszą z nich jest torebka worek ( uwielbiam tego typu torby) z dwoma paskami, pierwszy zwykły,czarny regulowany, druki krótki brązowy z napisami, nie ukrywam, że własnie te napisy skłoniły mnie do wyboru. Torebka dostępna w pięciu kolorach, TU ja wybrałam czarny, ponieważ nie mam żadnej torebki w tym kolorze.
         Drugą rzeczą jaką "wrzuciłam do koszyka" jest, przepiękne bikini w bardzo modny wzór, góra raczej klasyczna, dół z wysokim stanem . Bikini dostępne w rozmiarach od S do 2XL TU






                                INSTAGRAM

8 komentarzy:

  1. Torebeczka bardzo mi sie podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. That swimsuit is super cute.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bikini szkoda, że nie do końca pasuje :/
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bikini! Szkoda, że nie pasuje

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bikini wygląda świetnie, chyba sobie takie zamówię <3

    OdpowiedzUsuń