czwartek, 14 czerwca 2018

Długa sukienka w paski


            Druga sukienka, którą kupiłam w lumpeksie w dniu kiedy wszytko było po 7 zł. Pierwszą pokazywałam dwa posty wcześniej i była w kropki ( jeśli jesteście ciekawi jak wygląda zapraszam TU ).
Natomiast ta, jak widać jest długa w biało - czerwone paski , marka Esmara dostępna w Lidlu, idealna na lato. Kolejna rzecz z SH w tej stylizacji, to duży, bardzo modny w tym sezonie kosz, a kupiłam go dokładnie 6 lat temu, w ciuchlandzie, którego już nie ma i niestety ceny nie pamiętam. Kapelusz H&M jest ze mną od trzech lat, okulary Aliexpress.


kapelusz H&M
sukienka ESMARA (SH)
buty CONVERSE
kosz SH
naszyjniki HOUSE TU
okulary ALIEXPRESS
pasek SH




12 komentarzy:

  1. piekna ta sukienka ! wygladas zpieknie <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudownie:)śliczną masz sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie Ci w tej sukience <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a classic maxi dress. Stripe are so cute and classic to wear.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjęcia kochana! Bardzo mi się podoba

    Miłego dnia,
    zapraszam do siebie w wolnej chwili, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka
    Przydałaby mi się taka

    OdpowiedzUsuń