wtorek, 22 maja 2018

Look za 24 złote, z najmodniejszymi okularami ?




                      Jeśli śledzicie mnie na INSTAGRAM to doskonale wiecie, że ta stylizacja , bez torebki i naszyjników to koszt 24 zł . Jak łatwo się domyślić prawie cały strój to perełki z lumpeksu. Zacznę od najnowszej i najdroższej jeśli patrząc ile kosztuje na stronie sklepu z którego pochodzi , a mianowicie chustka marki Jaeger w 100% jedwab ceny zaczynają się od 79 funtów. Ma przepiękne kolory, ostatnio moje ulubione, świetnie sprawdza się jako apaszka pod szyję, opaska na głowę lub jak ozdoba przy torbie, znalazłam ją w moim ulubionym lumpeksie za 1 zł. Kolejna złotówkowa zdobycz to biała bluzka marki new look, spodnie Marks&Spencer , które już miały swój debiut na blogu ( jeśli jesteście ciekawi z czym je zestawiłam wcześniej zapraszam TU ) również kupione za 1 zł . Buty Nike z którymi ostatnio rzadko kiedy się rozstaję 14 zł .
               Kolejną rzeczą są okulary, na które czekałam dokładnie dwa miesiące zamawiałam je na Aliexpress, ale za taką cenę było warto, dokładnie niecałe 7 zł . Najdroższa w tym zestawieniu jest torebka, którą pokazywałam w poprzednim wpisie, tak jak i naszyjniki .

chusta JAEGER (SH)
bluzka NEW LOOK (SH)
spodnie MARKS&SPENCER (SH)
buty NIKE (SH)
torebka H&M
okulary ALIEXPRESS 






                    ZAPRASZAM NA MÓJ INSTAGRAM

16 komentarzy:

  1. Zestaw super, a cena jeszcze lepsza!
    Gdybyś nie powiedziała, że to ciuszki z secondhandów to nie zorientowałabym się w życiu.

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z imprezy motoryzacyjnej :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. You look stunning in this look and your sunnies are so cool!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz:) świetnie skomponowałaś ten look bluzka idealnie pasuje do tych spodni, podobne widziałam tutaj. Wyglądasz cudownie, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute and casual outfit. I really like your tank top.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  5. tę torebkę to bym Ci najchętniej podkradła;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ❤️Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, podoba mi sie ta koszulka i torebka też jest świetna :D Dodaje się do obseratorów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj te okulary faktyczne są ostatnim hiciorem ;) sama na takie poluje ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze super stylówka ❤:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz genialnie! Bardzo podoba mi się Twój styl! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń