poniedziałek, 14 maja 2018

Sukienka w kropki za siedem złotych



               Moja miłość do kropek zaczęła się rok temu, i również pisałam o tym na blogu, jeśli jesteście ciekawi tej historii zapraszam TU .
             Prawie od zawsze lubiłam chodzić w spódnicach i sukienkach, niestety po wypadku jedynie długie wchodziły w grę, gdyż moje łydki nie nadawały się do pokazywania. Ostatnio zauważyłam, że ich stan się poprawił ( co cieszy mnie niezmiernie, rehabilitacja działa) i coraz częściej szukam krótkich sukienek .
     Ta została upolowana w lumpeksie w dniu kiedy wszystko było po 7 zł , ma bardzo ładny odcień fioletu, marka to Marks&Spencer ma regulowane ramiączka 100%Viscose jest bardzo wygodna, idealna na upalne dni . W tym zestawieni drugą i ostatnią rzeczą za którą zapłaciłam nie więcej niż 10 zł są okulary, które zamówiłam na Aliexpress (dokładnie takie same mierzyłam w H&M za 39,99 zł ) za nie całe 7 zł i jedyny minus to ... czekałam na nie dokładnie dwa miesiące. Nowa rzecz w stylizacji i w mojej szafie to torebeczka, którą dorwałam na ostatnich zakupach jest z  H&M i kosztowała 79,99 zł . Biżuteria, z medalionami jest z House, natomiast ze znakiem nieskończoności Zakład Złotniczy Koronowo. Na koniec kapelusz, który będzie często się pojawiał H&M kupiony trzy lata temu .


kapelusz  H&M
naszyjniki  HOUSE , ZAKŁAD ZŁOTNICZY KORONOWO
sukienka  MARKS&SPENCER (SH)
torebka  H&M
okulary  ALIEXPRESS





24 komentarze:

  1. Uwielbiam sukienki w kropki ;) Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest wspaniala a Ty cudownie w niej wygladasz ;*

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna sesja, ja dziś byłam w lumpeksie i też poczyniłam zadowalające zakupy, kupiłam spódnicę midi za 12 zł i letnie przewiewne spodnie też za 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka, zazdroszczę zdjęć w tak ładnych widokach ;-)
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, zwiewna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow przepiękna stylizacja, na prawdę bardzo mi się podoba, a szczególnie torebka. Małe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super cute dress.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia. Stylizacja urocza i kobieca ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię kropki, cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Groszki to najbardziej wdzięczny wzór, cudowne fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka! osobiście uwielbiam nosić grochy ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no i za 7 zł fajna sukienka :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń