czwartek, 5 lipca 2018

A l b u m R o d z i n n y z Printu.pl




                 Od zawsze byłam wdzięczna za rodzinę w której się urodziłam. Jestem jedynaczką, a moje cioteczne rodzeństwo jest dla mnie jak rodzone, razem się wychowywaliśmy i mieszkaliśmy. Zawsze się wspieramy i możemy na siebie liczyć, zawdzięczamy to rodzicom i dziadkom którzy Nas tak wychowali. Dlatego od dawna chciałam stworzyć foto książkę " Album Rodzinny", ale zebranie zdjęć, a później wybranie tych najlepszych nie było takie łatwe ponieważ wszystkie nadawały się do albumu , a taka książka kosztowała by majątek. 
         Dlatego gdy odezwała się do mnie firma Printu.pl z możliwością zrobienia takiego albumu, od razu utworzyłam folder na pulpicie i zbierałam zdjęcia . 
           Stworzenie takiej książki jest bardzo proste, wystarczy, że wejdziecie na stronę fotoksiążka  klikniecie "zrób foto książkę" , wybierzecie szablon, który najbardziej Wam się podoba, ale ostrzegam wybór jest tak duży, że trudno się zdecydować. Wybieracie, rozmiar, oprawę i papier , a następnie zgrywacie zdjęcia z pulpitu, facebook itd i układacie, tworzycie podpisy , przyjemna i fajna zabawa. 

        Na album długo nie czekałam, ale zdradzę Wam, że wcześniej zamawiałyśmy z tej strony                prezent dla przyjaciółki  foto książkę z jej wieczoru panieńskiego i zależało nam na czasie, bo za późno się za to zabrałyśmy i przyszła dzień przed weselem. Więc bardzo sprawie działają .

           Świetna pamiątka i idealny pomysł na prezent, polecam !






7 komentarzy:

  1. takie albumy sa reelacyjna pamiatka <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie albumy :D wydrukowane zdjęcia mają w sobie moc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love these photos books. I so need to make one.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  4. Te albumy są świetne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny album! Takie wspomnienia w książce są naprawdę strzałem w dziesiątkę! ❤ Pozdrawiam i zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń