piątek, 6 lipca 2018

W i k l i n o w y k o s z y k z r y n k u


          Dziś zacznę, od torebki, wiklinowego koszyczka, który od jakiegoś czasu króluje na instagramie i nie tylko. Zapragnęłam go mieć, jak najszybciej, ale niestety ceny mnie przeraziły . Dlatego czekałam do jakiejś promocji/wyprzedaży . Ale któregoś dnia na instagramie u jednej z dziewczyn , którą obserwuję ( niestety nie pamiętam u jakiej, a bardzo chętnie bym jej podziękowała) zobaczyłam relację z informacją, że takie torebki są na rynku. Więc postanowiłam w najbliższą środę udać się na rynek, owszem była Pani z wikliną , ale niestety nie miała tych torebek.Postanowiłam skontaktować się z koleżanką, która często jeździ na giełdę i poprosić ją, że jak zobaczy to cudo, za mniej niż 100 zł niech bierze bez wahania. I owa koleżanka kilka tygodni temu będąc nie, na giełdzie, a na rynku w miejscowości obok kupiła dla mnie ten koszyczek, a kosztował nie 300 zł, 200 zł lub 150 zł , a 50 zł .
           Wiolu kochana, dziękuję Ci raz jeszcze, że dzięki Tobie jestem szczęśliwą posiadaczką wiklinowego koszyka. Który świetnie pasuje do letnich stylizacji i pięknie wychodzi na zdjęciach. W połączeniu z czerwoną sukienką w kropi wygląda ślicznie, (niebawem na blogu) a dziś połączyłam go z białą stylizacją i czarnymi dodatkami .
           Chusta na głowie to kolejna jedwabna w mojej kolekcji z lumpeksu, ceny niestety nie pamiętam, kupiłam ją rok temu, ale zapewne jakieś 2, 3 zł . Najnowsza zdobycz z sh, to przepiękna, al'a koronkowa narzutka marki Wallis, którą śmiało można nosić jako bluzkę i świetnie się sprawdza do spódnic, szortów, spodni z wysokim stanem. Spódnica to złotówkowy łup, idealna na upały.


chusta  SH
bluzka WALLIS (SH)
spódnica  (SH)
torebka RYNEK
buty CONVERSE
zegarek DANIEL WELLINGTON
okulary H&M 







9 komentarzy:

  1. Śliczny koszyk i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie zachwycam zdjeciami, sa po prostu cudowne <3 swietny jest ten koszyk !

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie takie torebki nie przemawiają chociaż u Ciebie wygląda to super ;)

    http://twinstyl.blogspot.com/2018/07/pink-love.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubione🌾🌾💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny koszyczek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Już muszę kupić w końcu taki koszyk ♥

    OdpowiedzUsuń