czwartek, 19 lipca 2018

K O L E J N A S U K I E N K A W K R O P K I



  Moja miłość do kropek zrodziła się rok temu. Jeśli jesteście ciekawi jaką wtedy sukienkę upolowałam , zapraszam TU .W swojej kolekcji mam, trzy, dwie czerwone w białe grochy jedną fioletową i ostatnio za 11 zł znalazłam piękną czarną na guziczki w białe grochy, niestety okazała się za mała . 
Ta, którą prezentuję dziś jest marki F&F znaleziona w lumpeksie za 10 zł przez moją koleżankę . Wiklinowy koszyk, o którym się rozpisywałam więcej, w poprzednim poście. Kolczyki oraz naszyjnik
 Zakład Złotniczy Koronowo  ,kapelusz który pojawia się w prawie każdej stylizacji z sukienką . 



kapelusz H&M
sukienka F&F (SH)
okulary ALIEXPRESS
koszyk RYNEK
kolczyki naszyjnik ze znakiem nieskończoności TU
naszyjnik z medalionem FOREVER 21






8 komentarzy:

  1. Beautiful outfit.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz a zdjecia powalaja <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Love so much these photos and your polka dots dress is really stunning.
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiam się nad zakupem takiej sukienki ;)
    śliczna jest !
    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/krata-zawsze-w-modzie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka ale zdjęcia jeszcze ładniejsze ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia i ten klimat! Ja też uwielbiam grochy i jestem fanką tego typu okularów :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń