poniedziałek, 26 marca 2012

in the mood

  "Gdy patrzę w te oczy, zmęczone jak moje, to kocham to miasto zmęczone jak ja, gdzie Hitler i Stalin zrobili, co swoje gdzie wiosna spaliną oddycha..."
 Tak śpiewał Muniek w piosence "Warszawa" i tak śpiewałam ja :) Bo kocham to miasto, te ulice, zakamarki, kluby, restauracje, tych ludzi, tych z którymi się miesiące, a z innymi lata nie widziałam, a dwa dni temu sączyliśmy razem kawę i wspominaliśmy stare czasy.
Wielki sentyment mam do tego miasta, zapewne dlatego, że to były moje najlepsze lata spędzone tam...
Zaraz się rozkleję ;p Więc wrzucam mix zdjęć z weekendu :)
    Dzięki Kochane dziewczęta me za wspaniały weekend :* A Ty Magdaleno jesteś moim mistrzem :*
  Już czekam na następny...


































                                                                    szczęśliwa pannaem

15 komentarzy:

  1. widać, że świetnie się bawiłyście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gmail od jakiegoś już czasu mnie się nie słucha, ale dobrze ze chociaż komentarz doszedł - choć i z nim miałam problemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju, jakie świetne zdjęcia! klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jakie pyszności widzę!
    I miejsca w których często bywam :) Przystanek na Krakowskim w drodze na UW zaliczany jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Warszawa<3 piekne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokazujesz tą naszą stolicę w fajnym świetle ;D do tej pory kojarzyła mi się z zatłoczonymi ulicami i tłumem ludzi -.- Może zmienię zdanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. WITAM..
    ZAPRASZAM CIE DO UDZIALU W MOIM KONKURSIE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też kocham to miasto! <3 nie wiem dlaczego wiele osób narzeka..

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam okazji mieszkać w Warszawie, ale mimo to ją bardzo lubię, miasto wyjątkowe! ( i mowi to osoba mieszkająca od zawsze w Krakowie : D )
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję bardzo :)
    jejku teraz zauważyłam cupcaki <3 mniam!!
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ulubiona gitarka Hard Rockowa :) Ja też kocham Warszawę :)

    OdpowiedzUsuń