piątek, 16 marca 2012

Ready For The World

    Witam w ten cieplutki piątkowy wieczór :) 
Dziś pogoda Nas rozpieściła i udowodniła, że wiosna coraz bliżej, a My nie protestujemy tylko chcemy więcej i więcej! Mam wielką nadzieję, że jutrzejszy dzień będzie tak samo ciepły, gdyż mam kilka planów, a dobra pogoda do zrealizowania ich jest mi niezbędna. 
  Dzisiejszy strój taki jak lubię "na luzie", po raz kolejny sukienka w roli spódnicy, bluzeczka idealna na lato i kurtka, którą bardzo lubię i nie wiem jak znalazła się u mnie w domu :D





bluzka-h&m (sh)
sukienka-h&m (sh)
kurtka-?








                                                                              spokojnego weekendu :)
                                                                                             pannaem

26 komentarzy:

  1. Ale masz ladny kolor szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba lubisz długie spódnice;) jak zwykle ładnie wyglądasz;)
    u mnie nowa notka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, ja akurat uzupełniam zapasy właśnie o maxi spódnice! ;)) coś czuję, że dla mnie będzie to hit!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się każdy element tego stroju, od parki zaczynając ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) Podobają mi się twoje bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódnica,sukienka ;) fajny look!

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie przygarnęłabym twoje bransoletki <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka mi się podoba najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Cię w maxi! Cudowne bransoletki ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz :) Ciekawy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i rewelacyjnie zrobione paznokcie!! :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci bardzo Kochana! :*
    Oooj, dzisiaj było cudownie! Świetne bransoletki i ta szminka - fajny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, bardzo pomysłowa! bransoletki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurtka prześwietna! ile czasu ja takiej szukam! póki co bez skutku :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja super. Tylko więcej koloru poproszę

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna kurteczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna kurtka! pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna jest ta Twoja bransoletna no !

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny zestaw, a kurtka w szczególnośći ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za utwoerdzenie mnie w przekonaniu, że warto było ,,obdzwonic pół Polski" za tymi spodniami :)) Dodaje do obserwowanych i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. strasznie spodobała mi sie ta stylizacja, serio, swietny pomysl :)
    http://mili-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzeba przyznać, że śliczna z Ciebie dziewczyna ! A co do stylizacji, to także mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń