sobota, 10 marca 2012

panther

  W ostatniej stylizacji nie użyłam, ani jednego "elementu" z sh i dziwnie mi było :D 
Wiec dziś sukienka w roli spódnicy pochodzi z ostatnich zakupów w lumpeksie, natomiast bluzka zakupiona również w sh jakiś czas temu :) Reszta znana i lubiana, jeśli chodzi o biżuterię to
 limonkowy szyk, all, diva :)






kurtka-reserved
bluzka,spódnica-sh
buty-prywatny sklep
biżu- 
limonkowyszyk, diva, all








                                                                                    pannaem

43 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz! spódnica i kurtka razem wyglądają genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bardziej podobałoby mi się, gdyby spódniczka była przed kolano..
    ale ogólnie jestem jak najbardziej na TAAAAK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja :) Ta kurtka jest genialna! Dawno ją kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka mniam! chcę taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam nadzieję, że kupiłaś ją niedawno i jeszcze bym na nią trafiła. Wspaniała jest ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. hm, ciekawe połączenie - maxi mi się kojarzy ze stylem boho, a kurtka zdecydowanie rockowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genielny zestaw i swietny traf w sh;)!!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) Osobiście nie lubię panterki, co nie zmienia faktu że Twój zestaw jest mega modny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważna spódnica! : )) Fajnie by było gdyby była bardziej obcisła na dole. : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne bransoletki.
    U mnie na blogu pojawiła się zakładka 'chatostyle' więc zapraszam do chatowania .. Mam jeszcze mała prośbę. Jak będziesz u mnie na blogu i byłabyś na tyle miłe i kliknęła w baner Iloko...?Jeżeli podoba Ci się mój blog zachęcam do obserwowania.Z góry przepraszam za SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kurtka! A kontrastowe usta i bransoletka rozweselają zestaw! Świetnie! Zapraszam do mnie na nowy post, trochę smutniej niż na co dzień, ale warto zajrzeć! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. oddaj mi spódnicę, błagam <333

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna stylizacja! <3 + obserwuję i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. całość cudowna, wszystkie elementy bardzo mi się podobają. kurtka i spódnica świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej podoba się ramoneska :)
    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kurteczka i spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  17. "W ostatniej stylizacji nie użyłam, ani jednego "elementu" z sh i dziwnie mi było" Haha, kocham to <3 I zakochałam się w reservedowej kurtce !! :O

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi miło że podoba Ci się mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh darling, I love your blog! I was looking for nice blogs through my friend's blog and found yours, if you would like we could both follow each other? Let me know in a comment lovely! Mine's: www.elishayates.com

    <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny look :) Ramoneska mi się bardzo podoba i sama teraz poluję na jakąś własną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz fantastycznie! świetny zestaw=)

    OdpowiedzUsuń
  22. taką kurtkę koleżanka kupiła w krakowie za 20 zł na promocji :) uwielbiam skóry :) fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz zawodowo moja druga, nie dość że łączysz ulubione moje motywy to jescze wyglądasz w nich fantastycznie i sama radośc bywac tutaj!
    co do mejla to : plonka.betina@gmail.com ale nie wiem na czym 'sprezentowanie mialooby polegać, nie wiem czy na przyjęcie za darmo moge sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się Twoja ramoneska! lecz spódnica.. raczej pantera jest w nie moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przedwczoraj ją kupiła w outfice w Krakowie i jest identyczna jak Twoja, takie same ćwieki i krój:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie byłam w Londynie, ale tak wyobrażam sobie londyński look!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciężko mi cokolwiek napisać, bo nie przepadam za panterką, ale ogółem całość całkiem sympatycznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy zestaw - świetna kurtka :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtka jest obłędna!!:)

    Zapraszam Cię na rozdanie, które trwa na moim blogu;) Do wygrania zegarek na łańcuszku!!
    dzastalandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. masz obłędną ramoneska ! rewelacyjna jest !
    outfit pierwsza klasa :))
    zapraszam do siebie bd mi przemiło !

    OdpowiedzUsuń
  32. ramoneskę masz obłędną :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietny set!!Spodnica i ramoneska genialne!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam identyczną kutrkę! Jest swietna i swietnie na Tobie wygląda ;) Lądujesz u mnie w obserwowanych :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń