sobota, 10 marca 2012

panther

  W ostatniej stylizacji nie użyłam, ani jednego "elementu" z sh i dziwnie mi było :D 
Wiec dziś sukienka w roli spódnicy pochodzi z ostatnich zakupów w lumpeksie, natomiast bluzka zakupiona również w sh jakiś czas temu :) Reszta znana i lubiana, jeśli chodzi o biżuterię to
 limonkowy szyk, all, diva :)






kurtka-reserved
bluzka,spódnica-sh
buty-prywatny sklep
biżu- 
limonkowyszyk, diva, all








                                                                                    pannaem

40 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! spódnica i kurtka razem wyglądają genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bardziej podobałoby mi się, gdyby spódniczka była przed kolano..
    ale ogólnie jestem jak najbardziej na TAAAAK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja :) Ta kurtka jest genialna! Dawno ją kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka mniam! chcę taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam nadzieję, że kupiłaś ją niedawno i jeszcze bym na nią trafiła. Wspaniała jest ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. hm, ciekawe połączenie - maxi mi się kojarzy ze stylem boho, a kurtka zdecydowanie rockowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genielny zestaw i swietny traf w sh;)!!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) Osobiście nie lubię panterki, co nie zmienia faktu że Twój zestaw jest mega modny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważna spódnica! : )) Fajnie by było gdyby była bardziej obcisła na dole. : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne bransoletki.
    U mnie na blogu pojawiła się zakładka 'chatostyle' więc zapraszam do chatowania .. Mam jeszcze mała prośbę. Jak będziesz u mnie na blogu i byłabyś na tyle miłe i kliknęła w baner Iloko...?Jeżeli podoba Ci się mój blog zachęcam do obserwowania.Z góry przepraszam za SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kurtka! A kontrastowe usta i bransoletka rozweselają zestaw! Świetnie! Zapraszam do mnie na nowy post, trochę smutniej niż na co dzień, ale warto zajrzeć! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. oddaj mi spódnicę, błagam <333

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna stylizacja! <3 + obserwuję i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. całość cudowna, wszystkie elementy bardzo mi się podobają. kurtka i spódnica świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej podoba się ramoneska :)
    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kurteczka i spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  17. "W ostatniej stylizacji nie użyłam, ani jednego "elementu" z sh i dziwnie mi było" Haha, kocham to <3 I zakochałam się w reservedowej kurtce !! :O

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi miło że podoba Ci się mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh darling, I love your blog! I was looking for nice blogs through my friend's blog and found yours, if you would like we could both follow each other? Let me know in a comment lovely! Mine's: www.elishayates.com

    <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny look :) Ramoneska mi się bardzo podoba i sama teraz poluję na jakąś własną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz fantastycznie! świetny zestaw=)

    OdpowiedzUsuń
  22. taką kurtkę koleżanka kupiła w krakowie za 20 zł na promocji :) uwielbiam skóry :) fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz zawodowo moja druga, nie dość że łączysz ulubione moje motywy to jescze wyglądasz w nich fantastycznie i sama radośc bywac tutaj!
    co do mejla to : plonka.betina@gmail.com ale nie wiem na czym 'sprezentowanie mialooby polegać, nie wiem czy na przyjęcie za darmo moge sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się Twoja ramoneska! lecz spódnica.. raczej pantera jest w nie moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przedwczoraj ją kupiła w outfice w Krakowie i jest identyczna jak Twoja, takie same ćwieki i krój:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie byłam w Londynie, ale tak wyobrażam sobie londyński look!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciężko mi cokolwiek napisać, bo nie przepadam za panterką, ale ogółem całość całkiem sympatycznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy zestaw - świetna kurtka :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurtka jest obłędna!!:)

    Zapraszam Cię na rozdanie, które trwa na moim blogu;) Do wygrania zegarek na łańcuszku!!
    dzastalandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. masz obłędną ramoneska ! rewelacyjna jest !
    outfit pierwsza klasa :))
    zapraszam do siebie bd mi przemiło !

    OdpowiedzUsuń
  31. ramoneskę masz obłędną :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny set!!Spodnica i ramoneska genialne!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam identyczną kutrkę! Jest swietna i swietnie na Tobie wygląda ;) Lądujesz u mnie w obserwowanych :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń