niedziela, 18 marca 2012

the wall

   I mamy wiosnę, jeszcze nie kalendarzową, ale czy to ważne? Najważniejsze, że słonko przygrzewa, wietrzyk powiewa, wszystko budzi się do życia lubię to! 
Picie popołudniowej kawy na dworku mam zaliczone, tylko patrzeć kiedy rozłożę leżak i będę piła sok pomarańczowy dla ochłody przy opalaniu :D
Dziś prezentuję Wam zestaw z moimi perełkami z sh :) Bluzką już się Wam chwaliłam jakiś czas temu, natomiast spódnica to ostatni nabytek, do tego torebeczka na złotym łańcuszku również ze szmateksu :)
Jedynie naszyjnik i pierścionek pochodzą z  innego źródła :)








bluzka-sh
spódnica-sh
pasek-sh
torebka-sh
pierścionek-all
naszyjnik-diva







                                                                  spokojnego wieczoru :) :*
                                                                              pannaem

26 komentarzy:

  1. rewelacyjną masz bluzkę!! zazdroszczę Ci jej okropnie!!
    zapraszam do mnie i obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sexy fotki ;) spódnica jest śliczna, zresztą bluzka też bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! mistrzowskie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesteś mogę Ci to mowić 1000 razy hihi ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny wiosenny zestaw! i ta spódnica :) dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem oczarowana stylizacją! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. miętowa spódnica jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna bluzka i kolor spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  9. No jest się czym chwalić :) Spódnica ma śliczny kolorek !

    OdpowiedzUsuń
  10. panterka i turkus, hm - czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódnica. Ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie turkusu z panterką! nigdy na to bym nie wpadła! obserwuje, bo widze, ze rodzi sie tu nowa fantastyczna blogerka modowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne połączenie, wyglądasz bardzo stylowo :)
    Jestem pod dużym wrażeniem ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie! panterka zawsze glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oddawaj tą piękna spódnice !

    OdpowiedzUsuń
  16. poluję na taką spódnicę! chyba zacznę szukać w second-handach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne połączenie mięty i panterki! bardzo mi się podoba:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie żartuj, że spódnica z sh? zazdroszczę totalnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, cudowna spodnica!!Ja tez musze wyjac swoje z dna szafy, w koncu od jutra oficjalnie wiosna:)
    Pozdrawiam!:*
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna spódnica, ostatnio mam fioła na punkcie takiego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w spódniczce ;o

    OdpowiedzUsuń