środa, 28 marca 2012

Kastle - I Know (Krueger Remix)

   Zgodnie z wczorajszą obietnicą strój z wypadu, a mianowicie z niedzieli, bardzo wietrznej niedzieli co widać po zdjęciach, każdy włos w inną stronę :D
  Kurteczka i chusta ta sama, nowości w postaci spodni (w rzeczywistości bardziej niebieskie), sweterek którego prawie nie widać-zdobycz z sh i trampy :)








sweterek-tally weijl (sh)
spodnie-stradivarius
trampki-atmosphere


fot. Magdalena T








                                                                              pannaem

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się zestaw, ale przyznaję piosenką głównie mnie kupiłaś lubię Twój gust muzyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Starbucks! Narobiłaś mi smaka, wiesszz?:D
    Ja tam uwielbiam takie wietrzne dni, mają w sobie coś.. czarującego? :33
    A co do stylizacji, jeej, bardzo fajnie mnie zaskoczyłaś ^^
    Jestem zakochana w tej chustce<3 A buty, przepiękny kolorek.
    Okularki nadały całości takiej fajnej świeżości :D
    I muszę powiedzieć, że bardzo Ci ładnie w koczku (:
    Pozdrawiam ciepło ;**
    ps. zapraszam serdecznie do mnie, a nóż Ci się tam spodoba :D
    http://owngalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na kawę, uwielbiam kawę, mmm ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie! piękna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny styl trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny look i świetne okularki :D

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie lubię jak się zapisuje imiona na kawie! a spotkalam sie wlasnie w Waeszawie z tym, u mnie tak nie robia:(

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz- bardzo podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń