niedziela, 4 marca 2012

Sprzedam

    Kochani mam do sprzedania kilka ciuchów, a mianowicie :
Śliczną, kwiecistą bluzeczkę, z tyłu wiązaną a'la gorset, zapasowy guziczek, stan idealny jak nowa, firmy NEXT, rozmiar-40.  Cena-16zł, wysyłka-6zł (polecony priorytet)
"Cieniowana" bokserka, stan idealny jak nowa, rozmiar z metki M/L,Cena-12zł, wysyłka-6zł(polecony priorytet)

Świetna spódniczka, czarna, firmy atmosphere, stan idealny jak nowa, cena-12zł, wysyłka-6zł(polecony priorytet)

Śliczna sukieneczka w panterkę, wiązana na szyi, z boku zapinana na zamek, idealna na lato, stan idealny jak nowa, raz założona, rozmiar-36. Cena-25zł, wysyłka-8zł (polecony priorytet)

W razie pytań piszcie tu lub na maila japko86@gmail.com

12 komentarzy:

  1. Ładne ciuszki, ja już jestem biedna, po zakupach.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ma bardzo fajny krój, szkoda tylko, ze jest w panterkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze się zastanowie :*
    Bardzo mi się podoba druga " cieniowana " bluzeczka <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, dla mnie najistotniejsze było by było mi ciepło;-) płaszczyk sprawdzil się doskonale;-)

    ps. nie sprzedawaj bokserki - jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby nie kompletny brak kasy, nad czym ubolewam strasznie to pewnie bym się na nią skusiła, bo jesr rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. możemy umówić się, że w weekend dam ci znać okej? bo nie chcialabym hamowac, gdyby jescze ktoś byl chętny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przybijanie ćwieków wcale nie jest takie trudne. Trochę bolą palce, ale nie jest źle. Niedługo znowu coś wymyślę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dokupię ćwieki, to bardzo chętnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega podoba mi sie spodniczka welurowa :)) mam takie leginsy ale kupilam je jeszcze kupe czasu temu kiedy nie bylo szaly na welur haha :)) pozdrawiam i zapraszam takze do siebei :)

    OdpowiedzUsuń